søndag 29. juli 2018

Tuddal, Telemark - slutten av april 2018

Jeg ble invitert på hytta til Geirid og Paul i Tuddal for en siste skitur denne sesongen.

Hytta ligger ikke langt fra Gaustatoppen, og har flotte løyper og spennende dyre/fugleliv!




Fremdeles skimuligheter :-)



... bare å velge!


... innom Tuddal Høifjedlshotel for en after skiing kaffe :-)







... og vi stekte :-)



... denne sjarmøren var utenfor hytta <3






... og ikke minst denne, Lavskrika



... oj, brødbiter!


... er det noen som ser meg??



... best å sikre seg noen ...



... så du meg??



... litt lenger oppe i hyttefeltet satt denne flotte Haukugla!!!



... den satt lenge før den muligens så et bytte ...





Geirid og jeg hadde et heftig møte med løypesjefen!!











... jeg er sjefen her!!



Geirid holdt den unna,så jeg kunne ta bilder :- 0




... ok, bruk løypa da!!


En flott helg!!    :-)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Masai Mara and Oltepesi Tented Safari Camp, November 2018

We had 9 amazing days at Oltepesi Tented Safari Camp in November 2018. https://oltepesi.com It is difficult to make this story short. In...